Jesteś w Google- masz szansę - Co dobrego w pozycjonowaniu

Pozycjonowanie to ostatnimi czasy bardzo istotna gałąź informatyki. Krótko o AdWords oraz pozycjonowanie katowice. Zapraszam

Facebook i biznes

Media społecznościowe to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi...się też o niebezpieczeństwach.

Konto na

Dodane: 20-04-2015 09:29
Jesteś w Google- masz szansę - Co dobrego w pozycjonowaniu pozycjonowanie katowice
fejsie mają prawie wszyscy. Niewielu jednak zamieszcza tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, fotki z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , itd to co publikujemy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy zakładać, że zanim szef nas przyjmie, to sprawdzi nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków zbyt hojnie, to powinniśmy czuć się bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie są nasze poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, jednak jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Twoja firma w internecie

Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie rozumie, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym rezultatów, lub czemu to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje plusy i minusy.


A co z AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Warto promować swój biznes w sieci

Oczywiste, że dobre jest to, że rośnie liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się również ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada całkiem zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się tworzeniem stron, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że SEO da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.



© 2019 http://co-dobrego-w-pozycjonowaniu.informator.lebork.pl/